GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

Webáruházunkban online bankkártyás fizetéssel (az OTP SimplePay biztonságos felületén) vagy utánvéttel lehetséges a vásárlás.

Utánvét esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni. 

A GLS futárszolgálat házhoz viszi a csomagodat munkanapokon 8.00-17.00 óra között. Díja: 990 Ft.

A webáruházunkban a csomagautomatába való szállítást javasoljuk, ami egy környezet-, pénztárca- és időbeosztásbarát megoldás.

A csomagautomatából bármikor át tudod venni a csomagot bevásárlóközpontokban és közlekedési csomópontokban (a rendelés feladásakor ki tudod választani az átvétel helyét) és átvételkor bankkártyával ki tudod fizetni a rendelésed összegét. Díja: 690 Ft

A rendeléseket lehetőség szerint még aznap átadjuk a futárszolgálatnak, aki 2 munkanapon belül eljuttatja a csomagot hozzád, vagy a választott csomagautomatába.

GARANCIA

Minden telefontokunkra 30 napos elállási lehetőséget biztosítunk.

Ha bármilyen okból úgy döntesz, hogy mégsem szeretnéd a termékedet, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@iwoodcase.hu e-mail címen.

Amennyiben 30 napon belül meggondoltad magad és elállsz a vásárlástól, akkor az alábbi teendőid vannak:

– Vedd fel velünk a kapcsolatot az info@iwoodcase.hu email címen.

– A terméket sértetlen állapotban, lehetőség szerint az eredeti csomagolásban – ha már nincs meg az eredeti csomagolás, akkor egy másik dobozban, amiben sértetlenül érkezik vissza hozzánk – minden tartozékával együtt (leírás, garanciajegy, amennyiben volt USB kábel stb.) küldd vissza hozzánk.

–  A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

– Miután megkaptuk a terméket és sértetlen állapotban van, visszautaljuk számodra a termék árát az általad megjelölt bankszámlaszámra.